dinsdag 23 augustus 2016

give it a try

Een korte intro over mij, Kristel brouwers-dijkhuizen tsja waarom zullen we het niet allemaal doen van je afschrijven bloggen leven genieten.
Wat wil je nog meer.
Als moeder van een zoontje van ruim 1,5 weet ik wel ondertussen wat ik wil het loopt allemaal anders dan gedacht maar word ik daar ongelukkig van nee zeker niet. Dat zou wat zijn ik mag me gelukkig prijzen met zoon lief manneke waar ik zielsveel van hou.

Ondertussen ben ik alweer bijna 3 maanden getrouwd wat vliegt dat toch voorbij. Ruim 7 jaar geleden leerde ik Robin kennen al snel waren we een stel na een paar dates en avondje stappen liep dit rozenkleurig verder. in 2013 kochten we samen een huis waar we in het begin nooit vanuit waren gegaan maar jawel het gaat super waar je dan altijd van droomt natuurlijk maar het ook gelukkig werkelijk werd en is.

In November 2014 werd Milan geboren jawel een liefdes baby zeggen ze dan. En jawel eigenlijk is dit natuurlijk ook zo. Je leven veranderd met de dag met zoon klein manneke erbij in het begin stond ik even te bedenken hoe gaan we dit doen en al zeg ik het zelf eigenlijk doen we het samen super goed naar mijn inzien. We genieten elke dag opnieuw van hem en van elkaar.

In augustus 2015 ging Robin op zijn knieën in jawel een luchtballon we waren toen precies 6 jaar samen en jawel boven in de lucht was het moment suprême en natuurlijk zij ik ja. Afgelopen 27 mei zijn we getrouwd en dit zou ik allemaal voor geen goud willen missen. Wat hebben we genoten met iedereen om ons heen en ook nadien onze prachtige huwelijksreis met zijn 3tjes in Mexico wat een prachtig oord is dat.

Nu is het ondertussen 23-08-16 en zijn we alweer bijna 7 jaar samen en ook alweer bijna 2 jaar gelukkige ouders time flies when you having fun

Ik zal gouw wat blogs gaan plaatsen zodat jullie zien waar mijn interesse liggen en misschien hebben jullie er iets aan of vinden jullie het leuk om te lezen you never know

sweet kisses bloggingliving

Geen opmerkingen:

Een reactie posten